MY VERY FIRST





Nyt tai ei koskaan, ajattelin. Tässä sitä nyt ollaan. Olen päättänyt haastaa itseni ja alkaa kirjoittamaan ihan omaa blogia. Opiskelen matkailualalla ja rakastan matkustelemista, joten miksi en kirjoittaisi sellaisesta asiasta mistä pidän! Tästä vuodesta on tulossa erittäin tapahtumarikas kaikin puolin, joten päätin jakaa sen teidän kanssanne. 

Olen siis 19-vuotias nuori naisenalku pääkaupunkiseudulta. Opiskelen matkailualan perustutkintoa yo-pohjalla, ja valmistuessani olen matkailupalveluiden tuottaja. Matkustamisen rakkauden ja rikkauden olen perinyt vanhemmiltani. Se miten paljon isäni on matkustellut ympäri maailmaa ja miten paljon olen pienestä pitäen matkustanut vanhempieni kanssa on minulle rikkaus. 

Toivottavasti saatte hyviä vinkkejä ja ennen kaikkea innostusta matkustamista kohtaan blogistani!

3 kommenttia

  1. Moikka! Olen itsekin harkinnut lähteä opiskelemaan matkailualaa, olen vaan jotenkin tosi sekaisin siitä mitä kaikkea se pitää sisällään - se tuntuu jotenkin niin isolta alalta. Mitä esimerkiksi tuo matkailupalveluiden tuottaja käytännössä sitten tekee ja mitä työnkuvaan kuuluu? Mitä kaikkea sen opiskelu pitää sisällään ja onko opinnot enemmän käytäntöä vai teoriaa? Vaaditaanko siellä kuinka monipuolista kielitaitoa? Missä sä itse opiskelet ja mitä kautta sinne päädyit? Olisi kiva tietää hakuprosessista ja missä vaiheessa opintoja olet nyt, ja mitä sitten opintojen jälkeen olet ajatellut tehdä?
    Tää oli varmaan tosi sekava teksti, mutta arvostaisin todella jos jaksaisit hieman avata noita juttuja tietämättömälle:) Ihanan inspiroiva blogi myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Ihana kuulla että olet kiinnostunut matkailualasta! Ensiviikoksi olisi tulossa postausta nimenomaan tästä aiheesta, jossa vastaan juuri näihin kysymyksiin! Kiitos kommentistasi <3

      Poista
  2. hahah lueskelin koko blogin läpi.. ihanaa oli palata samoihin mestoihin berliinissä, espnajanssa ja roomassa missä itekki käynyt :) tsemii bloggailun aloittamiseen <3

    VastaaPoista